Adventi koszorú

Általános

Ígéretemhez híven hozom az Adventi koszorúnkat. 🙂
Végül egymagam készítettem el, mert az eredeti tervet felülírtam, és újítottam az eddigi kerek formához, koszorúalaphoz képest.

Elkészítése egyszerű volt, befőttes üvegek, dekorkavics, mécsesek, szalag és ragasztó kellett hozzá. Én egy fa téglatestre ragasztottam az üvegcséket, de egy szép tálcán is jól mutatna. 🙂 Ami viszont feldobja még, azok a kis masnik. NAGYON-NAGYON megtetszettek…
Ezért elkészítettem: masnitészta és arany spray kell csak hozzá. Igazán mutatós, és még sokféleképpen használható díszítésre karácsonyig. Próbáld ki bátran! 🙂

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Mosolygós ünnepvárást!

-moncandi-

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

