Örömbefőtt

Általános

Tavaly készítettem először.

Elég jól sikerült.

Lesz idén is… 😉

örömbefőtt

Minden olyan történést, ami 2014-ben az átlagosnál jobban megdobogtatta a szívemet, azt felírtam egy-egy papírlapra… És beletettem ebbe az “eská” készített üvegcsébe. 🙂

Hogy ez mire jó?!

1. Amikor valamiért “nem bújt elő a napocska nekem”, csak elővettem a befőttemet, és csemegéztem belőle… 🙂
2. Most így év végén ismét előveszem, s mielőtt 2015-re bármiféle fogadalmat tennék vagy valami nagy dolgot várnék az ÚJ évtől, ismét csemegézek… 🙂
És azonnal tudom, érzem, nem merül feledésbe, miért kell HÁLÁT adnom 2014 decemberében! ♥ ♥ ♥

Gyarló az ember, s könnyen elfelejti azt a rengeteg “apró” örömet, ami 12 hónap alatt éri… Érdemes hát “befőzni”, hiszen a cseresznye íze is a nyarat idézi, mikor levesszük a polcról télen. 😉

Figyelmeztetés:

♥ Már egyszeri alkalom után függőséget okoz!
♥ Ne értékeld alul a saját termésedet, hidd el, hogy minden apró öröm eltehető!
♥ Mindig látható helyen legyen a befőtted, semmiképp ne a pincében vagy a ‘spájz’ sötét zegzugában tárold!
♥ Kezdő háziasszonyoknak sem okozhat nehézséget az elkészítése!

Mosolygós napot! 🙂

-moncandi-

Vélemény, hozzászólás?

